Internetové bankovnictví Hello bank! Udrží s vámi krok?
Internetové a mobilní bankovnictví Hello bank! je navrženo přesně podle přání a požadavků klientů. Ti chtějí jednoznačně přehlednost a jednoduchost. Jak se to bance podařilo a jakými funkcemi internetové bankovnictví disponuje? Pojďte se podívat na podrobnou recenzi!
O Hello bank!
Hello bank! je poměrně mladá banka, která si klade za cíl být tu opravdu pro lidi. Snaží se být jednoduchá, přehledná a maximálně on-line. Jejím základním stavebním kamenem je vyhovět požadavkům klientů a usnadnit jim správu financí.
Hello bank spadá pod francouzskou banku BNP Paribas Personal Finance SA. Určitě ji znáte pod původním názvem Cetelem. Byla založena roku 1992, přičemž se nejprve specializovala na spotřebitelské úvěry. Postupně však svou nabídku rozšířila a začala poskytovat kreditní karty, revolvingové úvěry, osobní půjčky a další služby.
V roce 2015 se změnila na banku a roku 2017 se přejmenovala na Hello bank!. Více informací o historii banky naleznete také na Wikipedii.
Banka nabízí běžný účet Hello a spořicí účet Hello spoření, které můžete pohodlně spravovat v moderním internetovém bankovnictví, o jehož funkcích vám nyní napíšeme víc.
Internetové bankovnictví Hello banking
Před tvorbou nového internetového a mobilního bankovnictví se Hello bank! ptala svých klientů, co od svého bankovnictví požadují. Na základě jejich odpovědí pak navrhla jednoduché a přehledné bankovnictví. Hlavním požadavkem bylo umístit vše důležité na úvodní obrazovku tak, aby se uživatel nemusel složitě proklikávat.
Bankovnictví také obsahuje přehlednou historii všech plateb, ve které můžete vyhledávat konkrétní transakce. Lze si také založit Hello spoření a začít si odkládat peníze na horší časy. Po přihlášení do bankovnictví pak vždy uvidíte, jak se vám daří naplnit své cíle.
Výhodou bankovnictví Hello bank je responzivní rozhraní – to znamená, že je možné jej používat jak v počítači, tak v telefonu i tabletu.
Mrkněte se také na naši recenzi Hello bank!, ve které se o této bance dozvíte mnoho zajímavostí.
Funkce internetového bankovnictví
Internetové bankovnictví Hello banking je navrženo tak, aby s klientem drželo krok. Přináší přehlednou správu financí. Vše důležité najdete hned na úvodní stránce. Nemusíte tedy nikde složitě klikat a hledat informace o svém účtu. Kromě přehledu o zůstatcích, spoření i úvěrech, máte také přehled o všech platbách, a to na jednom místě.
Můžete filtrovat a vyhledávat konkrétní transakce podle toho, jak se vám to zrovna hodí.
Také design bankovnictví je příjemný, intuitivní a přehledný. Skvělá je též možnost založení Hello spoření, a jeho snadná kontrola v internetovém bankovnictví.
Co nabízí internetové bankovnictví?
- Přehledný dashboard se vším, co potřebujete
- Historie všech plateb – možnost filtrovat a vyhledávat platby
- Správa Hello spoření
- Responzivní internetové bankovnictví
Přehledný dashboard
Na úvodní obrazovce vidíte vše, co potřebujete. Dashboard vám ušetří práci s hledáním používaných funkcí. Už se nemusíte nikam složitě proklikávat.
Co vše vidíte na úvodní straně?
- Zůstatky na všech účtech
- Poslední transakce
- Vyčerpané prostředky na kreditce
- Kolik jste si naspořili
- Výši úvěrů a základní informace o nich
- Plánované transakce
- Zprávy z banky
Historie všech plateb
V bankovnictví můžete sledovat historii všech plateb zároveň. Vidíte zde historii běžného účtu, spoření, kreditní karty a platební nálepky. Můžete tak jednoduše filtrovat a vyhledávat to, co zrovna potřebujete.
Jak na to?
Na úvodní stránce vidíte poslední zadané transakce. Pod tímto výpisem stačí kliknout na Historie transakcí. Zde vidíte výpis všech transakcí ze všech účtů. Ty lze pak různě filtrovat pomocí tlačítka Filtrovat v pravém horním rohu.
Přehled o Hello spoření
Můžete si zdarma založit Hello spoření a při každém přihlášení do bankovnictví získáte přehled, kolik máte naspořeno a jak se vám daří naplňovat své cíle. Naspořené peníze si pak můžete převést kamkoliv chcete.
Reklamní video
Jak sjednat internetové bankovnictví
Internetové bankovnictví získáte během založení účtu u Hello bank, které lze provést snadno a rychle on-line. Celý proces je zdarma a zabere vám přibližně 5 minut. Bankovnictví samozřejmě náleží k jakémukoliv produktu Hello bank!.
Náhled do bankovnictví
Řeči hezké, ale jak to vypadá? Níže naleznete screenshoty jednotlivých sekcí internetového bankovnictví Hello bank.
Úvodní stránka
Zadání jednorázové platby
Nastavení platební karty
Obecná nastavení
Mobilní aplikace
Mobilní bankovnictví vám skvěle poslouží ke správě účtu prostřednictvím mobilního telefonu. Má moderní, přehledný design a intuitivní ovládání. Aplikaci stáhnete na Google Play nebo na App Store.
Funkce mobilního bankovnictví
- Přihlášení pomocí otisku prstu
- Platby pomocí šablon nebo QR kódů
- Aktuální stav všech účtů na jednom místě
- Snadné zadání odchozích plateb
- Přehled o transakcích na všech účtech
- Přehled o naplánovaných transakcích
- Přehled o kartách a platebních nálepkách
- Možnost nastavení limitů pro karty i nálepky
Jak se poprvé přihlásit do aplikace?
- Aplikaci nejprve stáhněte v příslušném obchodě (App Store, Google Play)
- Podmínkou pro používání aplikace je aktivovaný Hello banking
- Do přihlášení zadáte přihlašovací jméno a heslo – stejné, které máte pro internetové bankovnictví
- A jste přihlášeni!
Při dalším přihlášení si aplikace již vše pamatuje a stačí zadat pouze heslo. Uživatelé mobilního telefonu od Apple mohou zvolit jednodušší a bezpečnější přihlašování pomocí otisku prstu – vyberete jej v nastavení aplikace – přihlašování otiskem prstu.
Výhody a nevýhody
Výhody
- Moderní, přehledné a intuitivní bankovnictví
- Možnost založení účtu on-line
- Výhodné úročení na běžném účtu
- Základní operace na běžném účtu zdarma
- Výhodné úrokové sazby půjček
Nevýhody
- Banka má nízký počet bankomatů
Hello bank spustila v roce 2019 svou vlastní síť bankomatů. Má jich zatím však velmi málo. Na druhou stranu nabízí 3 výběry měsíčně z bankomatu ostatních bank v ČR nebo v zahraničí zdarma.
- Nízký počet poboček
- Hotovost se musí vložit přes pokladnu jiné banky nebo poštovní poukázkou
Závěr
Ačkoliv je Hello bank! poměrně mladou bankou, jeví se jako velmi přátelská a moderní instituce. Je vidět, že jejím cílem je být maximálně online – své bankovnictví totiž opravdu vypracovala tak, aby bylo jasné a přehledné.
A i přes to, že je teprve v rozkvětu a nedisponuje mnoha pobočkami, a navíc má nízký počet bankomatů, naopak svým klientům dokáže nabídnout perfektní internetové bankovnictví, které bychom u jiných bank těžko hledali.